در همون موقعی که وسط کار کردن یهو یاد خاطرات افتادم و اینکه چرا دوباره بی خبری بدون هیچ اطلاعی با اون همه حرف زدن و پیگیریا، این آهنگ مهیار پلی شد که میفرماد:یه لطفی بکن دیگه نبینمت تو زندگیم تو این سال جدید!

و والا که اگه قراره به رفتن اصن غلط میکنین میاین و دوباره خودتون رو به آدم یادآوری میکنین!




/ جمعه نوزدهم خرداد ۱۴۰۲ / 18:16/دختر آدم